Klachten

Natuurlijk hoop ik van harte dat de logopedische hulp aan uw wensen zal voldoen. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over het logopedisch onderzoek en/of de logopedische behandeling. Het zou fijn zijn als u met mij bespreekt dat u ontevreden bent en waarover. Mogelijk leidt dit gesprek al tot een oplossing.

Mocht dit echter naar uw gevoel onvoldoende resultaat geven, dan kunt u gebruik maken van een klachtenregeling. Logopediepraktijk Marian Walraven-Vissers is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van het Kwaliteitsregister Paramedici.

Klachtenloket Paramedici

De klachten- en geschillenregeling Paramedici wordt uitgevoerd door het Klachtenloket Paramedici (KLP). Hiervoor is er een website www.klachtenloketparamedici.nl en een loket waar cliënten terecht kunnen met vragen (030-3100929 tussen 09.00 - 12.30 uur / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Daarnaast is een externe klachtenfunctionaris aangesteld en is een geschillencommissie gevormd. Deze bestaat uit een onafhankelijk voorzitter, een ambtelijk secretaris, een cliëntvertegenwoordiger en een lid beroepsgenoot.

Logo KLP

 

 

 

 

    KP-registratienummer 49905819191